onsdag 11. februar 2015

Oslotur med klassen

Hei og god kveld^^ Dagens innlegg ble dessverre litt sent fordi jeg sov over i Drammen fra igår til i dag, noe som har gjort at jeg har vært helt død i hele dag. Men som jeg skrev i forrige innlegg, var jeg en tur i Oslo igår. Der var vi på Design og arkitektur høgskolen/utstillingssenter, vi var på rusletur rundt i hele Oslo, vi var på kunstmuseum og jeg var en tur på teaterkafeen med Daniel og en kompis av han. Alt i alt så hadde vi en veldig fin tur, og det var godt å kunne våkne opp i Drammen midt i uka, uansett om det resulterte i en ganske så utslitt meg med den første vekkerklokka satt på 06:15.

Her kommer noen bilder fra gårsdagen <3









Så slik var dagen min via bilder <3








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du ville kommentere på bloggen min!