torsdag 5. februar 2015

Prom 2015

Hei, og lenge siden sist! I det siste har det ikke skjedd så mye, annet enn at jeg har vært på ball to helger på rad! Patrick hadde nemmelig ball i Drammen 24.januar, mens jeg hadde ball helgen etter, altså 31.januar. Tok noen søte bilder av oss på selve balldagen, da Patrick sitt ball var, men tenkte ikke over å ta et eneste bilde av meg selv da min balldag kom. Tenkte å vise dere noen av bildene, og si gjerne hva dere synes om kjolen min :)

Dette bilde er faktisk fra dagen etter ballet, da faren til Patrick hadde bursdag :)

Kjolen min er fra Nelly.com om noen skulle lure på det^^



Dette bilde er fra spisesalen på mitt ball, som ble holdt på park hotell i Sandefjord.


Noen andre som har vært på ball eller skal på det i nærmeste fremtid? 
Hva synes dere om kjolen min?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du ville kommentere på bloggen min!