lørdag 4. januar 2014

Godt nyttår!

Godt nyttår på etterskudd! Ja, jeg har desverre ikke brukt så mye tid på bloggen som jeg kanskje burde. Men derfor kommer det heller et nyttårsinnlegg nå!

Nyttårsaften min feiret jeg sammen med Malene og Christina! Meningen var at vi egentlig skulle bli flere, men sånn endte det altså ikke. Vi hadde det uansett veldig hyggelig med tapas, høy musikk, spill, dansa litt og raketter!

Her kommer det et bildedryss fra kvelden min:












Denne oreo cupcaken var det jeg som hadde laget^^ -Fikk oppskriften fra bloggen martheborge. Trykk på navnet og du kommer direkte til oppskriften ;) Smakte veldig godt!


Søte katten til Malene <3




Malene <3
















Er uskarpt, men kamera mitt ga litt opp mot slutten fordi det regnet så mye...

Håper alle har hatt et godt 2014 til nå!
Hva synes du om bildene mine?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du ville kommentere på bloggen min!