onsdag 25. desember 2013

1.Juledag

Julaften igår ble kjempe koselig, og jeg fikk mye av det jeg ønsket meg :D. Jeg fikk Fjællræven sekk av søstra og mannen, noe jeg virkelig hadde ønsket meg! Også fikk jeg sko og stativ av mamma, noe som også stod høyt oppe på ønskelista :D. Jeg fikk nytt mobildeksel og øredobber av Christina som er på idag, og av Malene fikk jeg et kjempe søtt armebånd! Av kjæresten fikk jeg kjede+ at han har bestilt en gave som ble litt forsinka. Lurer på hva det kan være?? :O Hihi jeg fikk en del andre ting også, men måtte bare ramse opp noen av gavene jeg fikk :)


Her er btw julekjolen min! (Litt dårlig klipping i photoshop, men håper det går bra). Bildet er tatt for noen dager siden, så hadde ikke håret oppsatt og den sminken igår ;)


Kokken Frida igår^^



Min nydelige nye Fjællræven sekk!! ÆÆ gleder meg til å bruke den på skolen :D

Fikk også kjede av søstra :) hihi, så fint!




 Mine nye vintersko! Og armebåndet jeg fikk av Malene <3

Tusen takk for alle gavene jeg har fått!

Idag har dagen gått til å sove LENGE, stod opp kvart på to! Også har jeg bare slappet av i soffaen med mamma. Spiste også en stoor frokost med nystekte rundstykker og ribbe og pinnekjøtt fra igår. Smakte kjempe godt! Haha, hadde også litt riskrem til dessert.

Okei people, dere får kose dere videre i jula!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du ville kommentere på bloggen min!