søndag 8. desember 2013

Forberedelsene mine til design og arkitektur heldagsprøve!

Som jeg skrev i forrige innlegg har jeg brukt mye tid på tegning de to siste ukene. Tenkte å vise dere skissene jeg tegnet til forberedelsen i design og arkitektur. Jeg hadde i oppgave å tegne norske rovdyr, så da tegnet jeg elg, hare, grevling, ekorn, gaupe, ugle og bjørn.



Tenkte å vise dere step by step på hvordan jeg tegnet gaupen :)




Jeg må nevne at dette er skisser, og om jeg ikke hadde hatt som mål å bli fort ferdig hadde jeg nok tegnet pelsen mye bedre. 

Men hva synes dere om skissene mine?



2 kommentarer:

  1. Bra tegna! Bare at hare og elg ikke er rovdyr..

    SvarSlett
  2. Tusen takk :-D Faktisk så er de det! Hare spiser mus, men husker ikke helt hva elgen spiser. Lærerne mine sa iallefall at de er rovdyr, så da er de nok det ;)

    SvarSlett

Takk for at du ville kommentere på bloggen min!