søndag 8. desember 2013

Sverigetur med Christina

Igår var jeg og Christina en tur i Sverige! Vi hadde det kjempe koselig, og jeg må ærlig innrømme at jeg fikk med meg litt mer hjem en hva jeg hadde trodd^^ Haha, jeg skulle egentlig kjøpe julepresanger, men istedet ble det bare masse ting og tang til meg selv^^ Så ja, må nok ta den julegaveshoppingen på tirsdag ellerno i stedet :-P

Jeg har nå hatt en lang pause fra bloggingen, men nå er jeg tilbake! (tror jeg). Jeg har hatt heldagsprøver to ganger i løpet av uken i programfagene visuelle kunstfag og design og arkitektur, så det har blitt en god del tegning! Jeg har også hatt innleveringer og prøver om hverandre, så jula er definitivt en veldig stressende tid! Tenkte å vise dere bildene jeg tegnet til design og arkitektur prøven i et annet innlegg, for nå kommer bildene fra gårsdagens sverigetur!



Vi kjøpte oss lexshake! Såå godt :D Jeg hadde med jordbær og Christina hadde med sjokolade.

Og til middag spiste vi kinamat!


Yummy! Jeg spiste kylling med cashew nøtter, noe som var kjempe godt! Haha jeg er veldig glad i mat^^


Også måtte jeg jo smake på den berømte "fortune cookie". På lappen min stod det at jeg alltid vil være omringet av gode venner gjennom livet :) hihi^^

På shopping!

Yesterdays outfit!


Og her er alle innkjøpene mine! Jeg kjøpte opi neglelakk, bukse, genser, strikk, spenner, sokker, pudderkost, sminke organiserer, skrivebok, undertøy og sjokolade.


Her er all hverdagssminken min i min nye organiserer<3 Også kom jeg hjem til besøk av tante, kusine og søteste lille hunden som finnes "min søteste Sofie!".  

Skriveboken du kan se på bildet, tenkte jeg å skrive om til min egen lille bok med oppskrifter! Tenkte å begynne nå, og skrive ned alle de gode oppskriftene som mamma har på lager, og da sette dem i bruk når jeg flytter hjemmefra. Jeg tenkte også å ta bilder av all maten å lime inn i boka. Må jo nesten det når jeg er så glad i å ta bilder!

Hva synes dere om innkjøpene mine, og likte dere ideen om hjemmelaget kokebok?









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du ville kommentere på bloggen min!