søndag 17. november 2013

Ukens kafebesøk og dagens søndagstur bilder!

Denne uken har jeg vært på hele tre kafe besøk! På onsdag var jeg i byen med Christina for å finne en bursdagsgave til Katinka, som hadde bursdag på fredag. På fredag var jeg først i byen med Christina igjen, og litt senere ble det jammen meg enda et kafe besøk med Rebekka! Har vært kjempe kos, uansett om det kanskje er litt usunt :P






         










Yummy! Vi var på jordbærpikene og jeg spiste en muffins og en kaffe latte. Jeg bestillte egentlig en kaffe mocca, men fikk en kaffe latte istedet...



Her spiste vi på håndverkeren, alltid like koselig! <3 Jeg spiste igjen en muffins, og denne gangen fikk jeg den gode kaffe moccaen min :)


Ja, vi er litt smålig rare^^haha

Og nå over til dagens søndagstur! Vi gikk nemmelig en liten tur ned i Ormestadvika idag for en liten gåtur, og da ble selvfølgelig kamraet med^^









Meg og mamma <3

Hva synes du om bildene?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du ville kommentere på bloggen min!