lørdag 16. november 2013

Dagens outfit og fotooppdrag!

Hei, idag har jeg vært så heldig å få være med inn i et fotostudio til en fotograf! Fotografen er Linda Gabrielli, og hun er utrolig flink til å ta bilder! Vet du ikke hvem dette er, kan du se på alle de nydelige bildene hennes som hun har lagt ut på bloggen sin HER. Idag var jeg med på en baby fotografering, og det var veldig gøy å se hvordan en fotograf jobber. Jeg fikk lært litt nye ting, og jeg fikk faktisk tilbud om å komme tilbake igjen om jeg har lyst :D. Jeg har jo lenge vurdert en jobb som fotograf, men for å få en utdanning innen det i Norge må du dra helt til Tronheim for å få en bra utdannelse... Da må jeg også på folkehøyskole først, fordi de tar ikke inn folk uten erfaring og en mengde med studiepoeng.. Jaja, får vel ta et år på folkehøyskole, noen som har noen forslag til gode folkehøyskoler med foto?

Tenkte å vise dere dagens antrekk med en liten photoshop kollage^^ What do you think?


Ble litt dårlig klipping siden jeg klipte med magnetic lasso tool.. Men håper du synes den ble litt kul^^


Ha en fortsatt god helg people!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du ville kommentere på bloggen min!