onsdag 13. november 2013

3 Filmer jeg liker!

De tre favoritt filmene jeg har må nok være The Notebook, Legeally blond 1 og 2 også den gode gamle klassikeren ghost!

De er alle filmer jeg har sett opp til flere ganger, og jeg tror neppe jeg kan gå lei. Som ung tenåring ca 12-14åring, var min helt klart favoritt film "Bring it on all or nothing".  Jeg har sikkert sett den nærmere 15 ganger, haha^^ Noen andre som har sett den eller?


Dette er klassikeren The Notebook! Denne er min absolutt favoritt, og hvis du er en av dem som enda ikke har sett den, ANBEFALES! For å se traileren trykk HER.
Og her er det Ryan Gosling som er hoved favoritten.

Legally blonde 1 og 2! Ja, som de fleste som kjenner meg vet, er jeg en veldig jentejente. Jeg liker rosa og chick flicks^^ Haha, denne filmen er så komisk og humoristisk bra at uansett om du ikke er en jentete person, vil du nok like den uansett. Jeg har også sett den på musikal i London, noe som også var utrolig gøy! Tenk å kunne se en av dine favoritt filmer som musikal da! 
For å se trailer trykk HER og HER.
Reese Witherspoon er kjent skuespiller fra disse filmene.

Ghost! Dette er en gammel film, men jeg liker den. Den er en kjent klassiker, og anbefales om du ikke har sett den! For å se trailer kan du trykke HER.
Kjent skuespiller her er Demi Moor.



Dette er filmen alle snakket om da jeg var i 12-13års alderen! Husker alle måtte se den opp til flere ganger, og kan ikke si jeg har hørt om noen som ikke liker den? Nå føler jeg at jeg har vokst litt fra den, men om du er ei jente i den alderen burde du se den. Det er en cheerleading film, og Rihanna er faktisk med! Den er jo ganske gammel nå, med tanke på at jeg var 12-13år i 2008-2009. Tror den er fra 2006, men er ikke helt sikker. Om du føler for å se den, kan du se traileren HER.
De mest kjente skuspillerene i denne filmen er Hayden Panitierre, Rihanna og Fransia Raisa (fra "the secret life of an american teenager").








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du ville kommentere på bloggen min!