onsdag 6. november 2013

Kos i hæimen!

Ja som overskriften sier, har jeg kost meg med mye rart i det siste^^ Jeg har kost meg med mat, katten min og faktisk litt skole siden jeg har fått tilbake 4 prøver som alle hadde karakteren 5! :D Tenkte å vise dere hva vi hadde til middag på fredag, hva slags antrekk jeg hadde på søndag og en liten kose photoshoot med min lille prins <3 Håper du liker bildene, blir nok forhåpentligvis litt bedre bilder neste gang, men nå ble det iphonen min som fikk bildegjennomgå...

Fredagens gode middag!

   Dette var fredagens gode middag! Den bestod av parmesanboller, poteter, epler, asparges, bacon, paprika og blomkål.

Søndagens antrekk.








Hva synes dere om bildene?













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du ville kommentere på bloggen min!