torsdag 19. desember 2013

Syk

Hei, grunnen til at jeg ikke har blogget på en stund er fordi jeg har vært syk. Jeg er sørpe forkjøla og nyser som bare det. Jeg har heldigvis ikke hatt så mye feber, men stemmen derimot går og kommer med jevne mellomrom... Da jeg våknet idag, hadde jeg så å si ingen stemme. Den kom heldigvis tilbake, så nå høres jeg bare veldig hes ut. Jeg holdt faktisk på å besvime istad, da jeg gikk ut av dusjen. Det ble tydeligvis litt for mye for kroppen min, og jeg endte opp med lik blekt ansikt og endte opp med å legge meg rett ned i senga. Dette er 4 dagen jeg er syk, når skal dette ende?? Jeg var på skolen igår, noe som gikk relativt ok, men da jeg kom hjem var formen like dårlig igjen... Jaja, jeg får bare holde ut, og bli bedre til imorgen så jeg får tatt juleferie sammen med klassen min.

På fredagen hadde vi julebord med klassen, noe som var kjempe koselig! Vi hadde alle med oss en rett hver, og maten smakte kjempe godt! :-) Resten av helgen på lørdag og søndag, tilbragte jeg med mamma. Vi var i byen begge dagene, og shoppet julegaver i 9 timer tilsammen. Haha, vi er glad i å shoppe! xD. Må også skryte litt av meg selv, fikk karakter 6 i manipulering i photoshop! Haha, da ble jeg super glad :D


Haha jeg hadde faktisk på meg høye hæler, men det hadde alle de andre også, så det hjalp lite på høyden^^


Dette var maten jeg spiste! Ser ikke dette godt ut, så vet ikke jeg??


Nam, nam!


Maten jeg hadde med! - Focaccia!


Bilde jeg la ut på instagram, er fra før jeg dro på julebordet.


Også må jeg bare dele dette bilde. Jeg tok det på fredag, mens jeg ventet på at mamma skulle hente meg. Jeg jobbet nemmelig til klokka 17:00 på fredag, noe som gjorde at jeg fikk ca 40min på å stelle meg før jeg måtte dra på julebordet, men jeg rakk det! :D

Syke meg på mandag og bilde av juletreet vårt! Det ser fake ut, noe det også er. Mamma tåler ikke gran, så derfor gikk vi til innkjøp av plastikkjuletre denne julen. Det ser ikke såå ille ut, som jeg hadde trodd, men det er likevell ikke like fint som et ekte juletre. Er heldigvis ikke så lang tid igjen før jeg flytter ut og kan kjøpe akkurat det treet jeg selv ønsker, så da er det heller ikke så mye å klage over. Jeg synes egentlig at mamma skal få bestemme over slike ting, nå som jeg flytter om et år :)

Okei, håper dere er friske og raske!

Vi blogges!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du ville kommentere på bloggen min!