torsdag 13. mars 2014

Granada DEL2

Hei igjen! Nå tenkte jeg å dele resten av bildene fra turen!


Vi var jo på klassetur, så litt skisser måtte også tegnes :) Haha, var faktisk en mann som spurte om han kunne ta bilde av meg da jeg satt og tegnet^^ Han tok sikkert 30 bilder eller no!


Søte klassen min som er ute og spiser <3




Vi var også innom en kjempe lekker katedral!


Under er det bilde fra katedral de Granada (bilde øverst til venstre). Denne katedralen inneholder faktisk 2 tonn gull! Helt utrolig, og dette ble importert fra Sør Amerika!




Også har jeg kjøpt meg nye Ray Ban briller da jeg var der nede! Love them!! Bilde der det står Granada er fra utsikten til det andre hotellrommet vårt :)


1.Også har jeg kjøpt meg ny sekk! Synes den bare var såå søt, og den blir perfekt til å ha med på stranda osv på sommeren :) 
2. Haha jeg og Paulina på vei ned i pysj for å klage på det skittene rommet med lys og air condition som gikk av og på^^
3. Is!! Var ekstremt godt :) mm...
4. Utsikten fra Alhambra.



Denne pappegøya så nesten ut som var kjæreste med denne mannen... Var veldig ekkelt å se på pappegøya som spiste nøtter fra munnen hans. Så nesten ut som de klina! 






Jeg kjøpte meg jo også en god del da jeg var der nede! Noen som vil jeg skal lage video av alle innkjøpene?











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du ville kommentere på bloggen min!