lørdag 1. mars 2014

Gratulerer med dagen snuppa!

Idag har søteste Alexandria (Alexandra) bursdag! Hun blir 18år, og det skal feires ute på restaurant med gode venner <3 Etter dette tenkte vi å dra ut på fest i Larvik å kose oss :)

Håper dagen din blir fin snuppa!
Glad i deg ;*

Vil også si at jeg drar til Spania på mandag!! Ja du hørte riktig! Jeg og klassen min drar til Granada på mandag og kommer hjem igjen på torsdag. Vi skal dra på museum, se på historiske bygninger, (dra på arabisk spa!!) og ikke minst shoppe :D
Så ja, jeg gleder meg! 
Jeg har enda ikke pakket en eneste ting, så det er dette jeg skal bruke formidaggen min på^^ Jo også har jeg planer om å ta en liten tur ned om byen for å bytte en bukse om jeg får tid. Jeg var jo så flink og trodde jeg kjøpte samme bukse til en annen jeg hadde, men så var denne buksen low waist, så den passet nok ikke helt meg nei. Neste gang skal jeg prøve uansett!

Men håper alle får en god helg!

Vi blogges <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du ville kommentere på bloggen min!