fredag 21. februar 2014

Nye innkjøp!

Igår etter jobb, dro jeg og mamma en tur ned om byen. Der skulle vi se om vi kunne finne en ny vinterjakke til meg, siden det var salg på skogstad. De hadde ikke størrelsen min i noe av det jeg ville ha der, så da ble det heller ingen ny jakke på meg. Men siden vi først var i byen, kunne vi jo like så godt ta en liten rusletur i butikkene! Jeg kjøpte meg da en eye brow pencil, en ny skjorte, en engelsk bok, en dusjsåpe og litt ringer og øredobber.

Da vi kom hjem fra byen igår, fant mamma også en lapp i postkassa! Det var en bekreftelse på at alt jeg kjøpte på sheinside nå lå hos posten. Så da var det bare å ta på seg klærna igjen, og ned å hente den store pakka :D. Alt var akkurat slik det så ut som på bilde, så jeg er stor fornøyd!!

Her er gårsdagens innkjøp:


Gleder meg veldig til og begynne å lese denne boka! 

Fra cubus*

Ny skjorte fra h&m!


Og her kan dere se den nye jakka mi fra sheinside!! Er den ikke fiiiin??

Og her kan dere se jakken "hel" :)

Om dere også likte jakken, har jeg linket til den HER. Nå er det også 22% salg på jakken, så den koster  bare 263kr!:D
Da jeg bestillte, var jeg litt redd for å få mye i toll. Så snakket jeg med en venninne som trodde det ikke blir toll, med mindre du handler for over 800kr. Så da ble det ingen toll å betale! Jeg kjøpte jo også to topper til, men de har jeg ikke rukket å ta bilde av enda.

Vil også påpeke at kvaliteten faktisk er veldig bra, så jeg gleder meg til å ta den i bruk!! Jakken finnes i mange forskjellige farger, bare gå under kategorien Outwear-parca outwear. Jakken er produsert fra Hong Kong, og pakken kom etter bare to uker! 

Noen som likte innkjøpene mine?
Har du kjøpt noe fra sheinside før?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du ville kommentere på bloggen min!