søndag 2. februar 2014

Hemsedal!

Forrige helg var jeg med til Hemsedal sammen med Alexandra for å stå på slalom for første gang! Jeg må ærlig innrømme at jeg var skikkelig redd da vi tok en av de største bakkene! Trodde jeg serriøst skulle dø! Så det sier kanskje litt om at ploging ble min store greie... Jeg var så støl på mandagen at jeg ikke klarte å gå, og måtte være hjemme fra skolen. Det var sååå vondt! Men jeg må jo skryte litt av meg selv med å si at jeg ble litt bedre 2 dagen med slalom. Da stod jeg for det meste uten å være redd, og plogingen var mye lettere å gjennomføre enn første dagen :) Jeg tror neppe jeg kommer til å gå til innkjøp av egene slalomski i fremtiden, så om jeg noen gang skal det igjen, får jeg heller bare leie.

Når vi ikke stod på slalom spilte vi monopol :) Det tror jeg nok ikke jeg har spilt siden barneskolen, så det var gøy! Vi vant begge to, og vinnerinnstinktene slo til!

Her kommer litt bilder fra forrige helgs slalomeventyr!





Kan jo også fortelle litt om hva jeg har gjort denne helgen også da :) Fra igår til idag har jeg sovet over hos søteste Alexandra! Igår hadde vi besøk av Christian (Ch), og vi så på skumle skrekkfilmer  og spilte nøtt, sannhet og prosent :) Vi hadde det veldig gøy, og idag blir det kino med Marthe og Alexandra :)

Slenger med et bilde av hvordan jeg så ut igår også jeg :)



Fortsatt god helg peepz!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du ville kommentere på bloggen min!