lørdag 8. februar 2014

Mine nyeste innkjøp!

For noen dager siden kjøpte jeg meg to nye ting fra bikbok! Kjøpte en jakke som er kjempe behagelig, og en søt topp med teksten "This ain´t fucking PARIS". Igår bestillte jeg meg også noen nye klær fra nettsiden sheinside, noen som har shoppet der før? Var så heldig å få nettshoppingen av mamma, siden penger er noe jeg ikke har så mye av for tiden... Så heldige meg fikk hele tre nye plagg av mamma! Shorte/genseren jeg kjøpte meg på bikbok er super behaglig, men har ikke noe fint bilde å vise av den akkurat nå. Kanskje dere får et bilde av den imorgen? :)

Her er mine siste nettkjøp:




Har link til den svarte toppen her: PARIS topp. Bilde fra nettsiden er så lite, også har jeg ikke tatt noen bilder som er verdt å vise av den.

Vet at bloggingen min ikke har vært så veldig bra de siste månedene, men tror nok ikke dette kommer til å være en blogg der jeg kommer til å blogge hver dag. Men bare sånn at dere vet det så setter jeg stoor pris på alle dere som tar dere en tur innom bloggen min! Hender jeg får godt over 100 innom hvis jeg har blogget, og med tanke på at jeg blogger så skjeldent synes jeg det er ganske bra! Så igjen, TUSEN TAKK!

Imorgen er det morsdag, og da får vi besøk av besteforeldrene mine, søstra og mannen og tanta mi. Vi skal spise lammemiddag med karamellpudding og bløtekake til dessert! mmm...

Ha en fortsatt fin helg peepz! :)

Likte dere innkjøpene mine?




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du ville kommentere på bloggen min!