tirsdag 11. februar 2014

My adorable little pussycat...

I helgen hadde jeg en liten photoshoot med Pius på mamma sin seng. Han er såå søt i mine øyne, og så god å ha når han er rolig og kosete. Ligger jeg på soffaen, hender det som regel at jeg får en liten pusekatt på fanget. Er jeg hjemme alene, får jeg som regel en liten katt ved siden av meg når jeg skal spise middag eller gjøre lekser. Han er så god å ha, og jeg føler meg mye tryggere når han er i nærheten. Han er min lille engel, og jeg er ubeskrivelig glad i han.






Nå er det ikke lenge til Grays anothomy begynner heller! Hihi tror aldri jeg blir lei av å glede meg til å se på grays på tirsdagene <3

Små gleder er de som lyser opp hverdagen <3

Noen andre som skal se på grays anothomy??

Vi blogges!





1 kommentar:

Takk for at du ville kommentere på bloggen min!