tirsdag 11. februar 2014

Fotobok er tingen!

Som kanskje ikke alle vet, var jeg på språkreise sommeren 2012! Jeg kommer nok aldri til å glemme alle vennene jeg fikk, de store fine byene jeg fikk besøke, shoppingen, strendene og alt som England har å by på! Da jeg kom hjem fra språkreisen bestemte jeg meg for å lage en bok med alle minnene mine, og da bestemte jeg meg for å lage en fotobok over nettet. Jeg lagde hele to bøker, fordi jeg hadde så mange bilder fra turen. Det hender stadig at jeg tar en liten titt i bøkene for å mimre litt, og jeg anbefaler alle å sette bildene sine inn i et album!

Da jeg stod til konfirmasjon, valgte jeg også å lage en slik bok. Det er en fin måte å se på bildene dine og mimre litt. Om du også vil lage en fotobok, kan du ta en titt på denne siden HER. Hos Allfoto kan du bestille bøker i mange forskjellige størrelser, og billig er de også! Om du kjøper et album på bokhandelen f.eks og i tillegg skal skrive ut bildene, vil dette komme på rundt 200kr. Derfor er dette en veldig fin løsning!
Allfoto har ikke bare fotobøker heller. Her kan du blandt annet lage din egen kalender, få bildene dine over på lerret, mobildeksel, kort osv. Mulighetene er mange!



Som du ser er bøkene jeg valgte ganske store. (Tror det er størrelse 21x21). Jeg synes egentlig det er et stort pluss at de er store fordi du får plass til flere bilder på sidene.





Dette er baksiden.

Om du også har noen viktige hendelser i livet ditt, som bare ligger på pcen. Invister i en fotobok da vel, og kos deg med bildene dine!


Sponset innlegg.




2 kommentarer:

  1. Ååå så fiin! Jeg vil og ha sånn :) Jeg savner språkreisen :( Og jeg savner deg <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Savner deg og språkreisen også! <3 Håper vi kan finne på noe sammen til sommeren også :D

      Slett

Takk for at du ville kommentere på bloggen min!