fredag 5. september 2014

Jeg har stripet håret!


Igår etter skolen tok jeg turen innom frisøren! Nå er jeg på vei til å farge det tilbake til blondt igjen, men det er jammen meg en lang prosess! Hele 4 ganger må jeg stripe det, før det blir like bondt som jeg hadde det. Det synes kanskje ikke så godt på bildet, men jeg har fått noen oransje flekker øverst i hodebunnen så jeg må tilbake å stripe toppen på nytt. Jeg måtte heldigvis ikke betale for stripingen på toppen da, siden det var frisøren som hadde gjort en liten feil. Men sånt kan skje, og det synes heldigvis ikke sånn veldig mye.

Så sånn ble resultatet! Jeg er super fornøyd, og tror faktisk jeg skal ha det sånn en god stund.

Hva synes du?


FØR og ETTER

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du ville kommentere på bloggen min!