onsdag 24. september 2014

Tasting sushi for the very first time!

Jupp du leste riktig, jeg har spist sushi! Jeg har egentlig smakt sushi en gang før, men det var da med rå laks og ris og kokte scami (som man får kjøpt på meny). Men noe jeg aldri hadde smakt før var ekte sushi fra resturant! Så da bestemte jeg, Christina og Paulina oss for at i fritimen på fredag var det tid for sushi. Jeg bestilte maki, som bestod av fritert kylling, avokado og chilimajones. Det smakte jo godt, men er kanskje ikke helt sikker på hvor mange ganger jeg kommer til å spise det igjen... Det som jeg kanskje ikke likte så veldig godt med den, var det svarte den er rullet inn i. Det ble litt seigt, og smaken var veldig rar. Men selve innholdet var jo godt :)




 Noen andre som har smakt sushi før? Hva synes DU om smaken?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du ville kommentere på bloggen min!