mandag 9. februar 2015

Turist i Drammen, dagens søndagstur

Hei igjen, håper alle har hatt en super helg! Dagens innlegg tenkte jeg skulle handle om noe litt annerledes, nemlig hvordan det er å være turist i Drammen. Jeg og Patrick tok oss virkelig en liten rundtur rundt i Drammen på søndag, og uansett om veldig mange av bildene er tatt fra bilen, så tror jeg faktisk noen ble litt bra. Her kommer helgens lille tur, sett i bilder.

Veien opp fra Patrick sitt hus. Startet på Toppenhaugen ofc.


Vi tenkte at første stopp kunne være Gullskogen gård, der var det stengt for vinteren, så dit må vi nok ta en tur i sommer istedenfor.



Så ble det kjøretur til Fjell, Drammens fattigste strøk, men også med et nydelig utsiktpunkt.





Og så nærmet vi oss Åskollen, om jeg ikke tar helt feil.



Sett fra innsiden^^






Enda et vakkert utsiktpunkt <3




I neste innlegg kommer outfit fra dagen, så titt gjerne innom imorgen om du ønsker å se hva jeg hadde på meg i helgen^^

Hva synes du om innlegget?















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du ville kommentere på bloggen min!