søndag 15. februar 2015

Valentinesday

I går var det valentinesday, og denne dagen tilbragte jeg selvfølgelig med min kjære <3 Jeg fikk besøk av Patrick fredag kveld og da fikk jeg både roser, melkehjerter, I love you sjokolade, en super søt kopp og et skilt med kjærlighetsregler . Har jeg en skjønn kjæreste eller hva?

Vi tilbragte lørdagen sammen, og dro ut på kino kl halv sju. Da så vi filmen Fifty shades of Grey, og jeg skjønner ikke helt hva VG mente da de ga filmen en 2. Vi likte den begge to, men slutten kunne kanskje vært litt bedre. Den sluttet veldig brått, og da rulleteksten kom opp på skjermen, buet folk i salen pga den dårlige slutten. Men alt i alt så var filmen bra/helt grei.

Etter kinoen dro vi på den indiske resturanten Kismat i Sandefjord, der vi hadde reservert bord. Jeg fikk Murgh tikka masala med tandoori chicken, mens Patrick bestilte seg noe veldig sterkt, også med kylling. Han klarte jo selvfølgelig å lure meg til å tro at det ikke var så ekstremt sterkt, og spurte om jeg ville smake. Jeg smakte, og det resulterte med 2 glass vann som gikk rett ned. Ble en smule sur på han kan du si, ikke snilt å lure meg på den måten!

Her kommer et lite bildedryss fra kvelden <3

valentinesgavene mine <3



Håper dere også hadde en fin valentinesdag i går tilbragt med enten venner, familie eller kjæreste <3

Og nå er det allerede blitt kvelden også, så god natt og sov godt :)











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du ville kommentere på bloggen min!