tirsdag 19. august 2014

A throwback down memorylane...

I dette innlegget tenkte jeg å fortelle dere litt om hva jeg har brukt sommeren min på. Her kommer 7 setninger, som beskriver sommeren min ganske bra^^

1. Jeg har jobbet i barnehage med barn i alderen 0-3år. Der jobbet jeg i ca 4-5 uker.

2. Jeg har vært på ferie til Kroatia med kjæresten min Patrick og hans familie, noe som var veldig koselig!

3. Jeg fikk streptokokkbetennelse/halsbetennelse og måtte gå på pencilin. (grunnet kyssesyken, siden den har svekket imunnforsvaret mitt kraftig).

4. Tilbragt litt tid med familie i Ula, der vi har campingvogn.

5. Vært på besøk til verdens herligste tantebarn!

6. Vært på tusenfryd med venner.

7. Vært med venner generelt.

Tenkte først og fremst å dele noen bilder fra Kroatia. Noen andre som har vært i utlandet i sommer?

Badass..
 
 




Det blir ingen ordentlig sommer uten is!

Broen over til Trogir.

 


 Vannpipe prøvde vi også! Med smak av eple <3


Drinker- sex on the beach, margarita og pina colada! mm..

Romantisk kveld, der Patrick tok meg med ut på en kjempefin resturant! <3

Vi prøvde også vannaktiviteter som paraseiling og vannscooter. 

Hva synes du om bildene?





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du ville kommentere på bloggen min!