torsdag 21. august 2014

My day so far...

Kan ikke si at dagen min i dag er den mest spennende dagen i mitt liv. Jeg begynte dagen med å forberede meg til ultralydundersøkelse i porsgerunn. Dette gjorde jeg fordi jeg har hatt så problemer med kyssesyken, og måtte se om alle organene mine var friske. Noe de var! :D Veldig deilig å høre at de i allefall er friske, så får vi bare håpe at resten av kroppen følger med etter det. Noen av forberedelsene til denne ultralyden var litt teite da. Kunne ikke spise eller gå på do før kl 10:30, litt kjipt, men jeg overlevde^^
Da jeg kom hjem var egentlig planen å rekke tilbake til siste økt. Jeg var stuptrøtt, og klarte å sovne i senga mi... Hehe ble litt lenger enn hva jeg hadde planlagt, så da rakk jeg ikke komme tilbake til siste økt.

Hevelsen på øynene mine har iallefall blitt mye bedre da! Visste ikke helt om jeg skulle legge ut et bilde eller ikke, men så vågal som jeg er, så velger jeg faktisk å gjøre det! Kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har følt meg så stygg før... Så ut som en oppbanka kineser! (og da mener jeg det ikke som en fornermelse til kinesere) kunne like godt stått nordmann, om jeg så ut som det. Dette var det meste jeg klarte å få opp øynene, og da jeg våknet var det så og si umulig å åpne dem i det hele tatt. Følte meg som den blindepasienten xD

Så her har dere meg igår:


Og meg i dag:
 Så allergimedisinene hjalp, og jeg er så og si fin igjen på øynene. Kan iallefall se! Synes kanskje ikke så mye på bildet, men det har begynt å legge seg mer som et tørt flak oppå øyet. Så sminken bare flasser av...

Nå tenkte jeg å jobbe med litt engelsk, så da blogges vi nok mer i morgen eller senere på dagen!

Ha en fortsatt fin dag peepz! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du ville kommentere på bloggen min!