fredag 22. august 2014

Mitt nyeste interiørinnkjøp!

For noen dager siden, gikk jeg forbi et butikkvindu som hadde noe veldig vakkert stående i vinduet. Jeg tenkte at dette er noe jeg måtte utforske mer, og tenk at gjennstanden jeg ville kjøpe bare kostet 149kr! Da sa jeg; den skal jeg ha, og tok den med meg hjem (etter jeg betalte så klart). Denne lille gjennstanden er en sofapute, som jeg har tenkt til å ta med meg når jeg flytter ut til neste år. Den var så fin, at jeg bare måtte ha den. Akkurat nå har den fått plass på sengen min som et midlertidig sted. Må jo få brukt den litt^^

Aller først må jeg også vise dere det nye sengetøyet mitt fra Ikea! Er det ikke fint?? Jeg elsker det, og synes det passer perfekt inn på rommet mitt^^


Her er den midlertidig plassen til puten min.



Er den ikke fin??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du ville kommentere på bloggen min!