tirsdag 19. august 2014

Long time no see!

Hei! Igår fikk jeg plutselig ånden over meg, og bestemte meg for at nå skal jeg begynne å blogge igjen! Jeg trodde vel egentlig aldri at oppholdet mitt borte skulle vare såå lenge, men sånn ble det.

Det som gjorde at jeg sluttet, var at jeg fikk kyssesyken. Jeg har sliti med den fra mars, og nå på torsdag må jeg til et sykehus i telemark for å ta ultralyd av alle organene mine... Kyssesyken kan jo skape litt trøbbel for bla leveren og milten. Så ja, der har dere grunnen til mitt evig lange opphold^^
Først nå har jeg kunnet begynne å trene litt igjen. Jeg begynte faktisk igår, og tenkte å bygge formen min oppover rundt tre ganger i uka. Så gårdsdagens treningsøkt bestod av først ca 30min med jogging (uten stopp), etterfulgt av styrke på ulike apparater som finnes på treningssenteret.

Men ja, igår var jo første skoledag! Noen som synes det var greit å komme seg tilbake på skolebenken? For min del, var det greit å se igjen venninner. Kan ikke akkurat si at jeg stoor gleder meg til all den harde jobbingen med å satse på gode karakterer, men vil man ha et bra yrke med en god lønn, så er det karaktrene som avgjør mye av hva slags jobb man vil få. Derimot hva jeg gleder meg stort til, er russetiden! Tenk at nå er det faktisk jeg som blir russ! Rødruss, er det jeg blir med mine allmennfaglige fag. Haha tiden er inne for mye fest, morro og ikke minst kule russetreff!

Noe nytt som har skjedd siden sist, er at jeg har farget håret brunt! Hvem skulle tro det?! Haha vært blondine siden sommeren 2009, så var kanskje på tide med en liten forandring? Er ikke akkurat sånn at jeg føler meg heelt komfertabel med fargen enda, og selv mamma og min kjekke kjæreste Patrick er vel kanskje ikke helt fornøyd... De synes at blondt hår kler meg best, noe jeg egentlig kan si meg godt enig i, selv om brunt hår er min "orginale" hårfarge.

Men ja, patrick vil nok være med en gang i blandt på bloggen, så om du er nysgjerrig er det bare å følge meg videre.


Slenger med et bilde fra igår jeg^^

Håper det ikke ble så alt for mye tekst^^

Vi blogges!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du ville kommentere på bloggen min!