onsdag 20. august 2014

Russetreff, Landstreffet i Stavanger!

Da er billetten bestilt, og jeg skal på russetreffet i Stavanger i mai! Ææ gleder meg sykt til å feire russetiden med gode venninner, og forhåpentligvis litt med kjæresten også! Han bor nemlig i Drammen, så det er ikke alle kroer osv vi sikkert kan delta på sammen :/

Billetten jeg har bestilt heter Miljøbilletten. Med den så følger det buss direkte fra Sandefjord (andre byer også) til Stavanger rett utenfor inngangen til landstreffet. Du får med bånd på bussen som da er inngangsbilletten du har festet rundt håndleddet, så slipper man stå i kø der. Det er tur til Kongeparken også, og alt dette koster 2100kr. Om jeg hadde valgt vanlig festival billett hadde den kostet rundt 1700 og jeg måtte i tillegg kjøpt flybillett. Så rimeliger ble det iallefall^^

Noen som har vært på landstreffet før, f.eks i fjor som ønsker å dele noen erfaringer med meg?




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du ville kommentere på bloggen min!