søndag 24. august 2014

My weekend

Denne helgen dro jeg til Drammen for å besøke kjæresten min. Siden jeg for tiden bor alene, så er jeg også "barnevakt" for katten min, og kunne derfor bare være borte i max ett døgn. Jeg valgte å dra sent på fredag, og dro hjem igjen sent på kvelden igår. Vi fikk også beskjed om å velge særemne til norsken på fredag, og jeg har valgt Oliver Twist! Det ble derfor en fin ting å starte med på togturen. I kveld tenkte jeg å sette av litt tid til å se Oliver Twist på tv-skjermen, og muligens også lese litt i boken.

Dagen i dag har egentlig vært en ganske typisk søndag. Begynte dagen med å sove lenge, sette inn et rundstykke i ovnen, dusje, gå en søndagstur med søstra og familien, god lasagne til middag og deretter dra å trene!

Jupp jeg har fått trent, og føler meg litt nummen i beina etter treningsøkten. Jeg startet med å gå på treningsmøllen. Der jogget jeg 4km=ca30min på 8.2-8.4km/h. Så ble det både litt styrke på mage, armer, lår og legger. Hvilket vil si at jeg tok litt av alt i dag.


Noen andre som har trent i dag?



Nam til dette bilde! Fant noen bilder på weheartit, om noen har bruker der er det bare å skrive en kommentar med brukernavnet ditt i kommentarfeltet så skal jeg ta en kikk :)


Haha er vi ikke søte??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du ville kommentere på bloggen min!