søndag 20. oktober 2013

Dagens høstsuppe!

Idag var det grønnsakssuppe som stod på menyen! Til dessert var det smuldrepai med karamelliserte epler, sjokolade og nøtter, noe som smakte skikkelig godt! På en dag som idag, hvor første dag med snø og skikkelig guffe vær kom, er det godt med noe varmt å spise!

Må også informere om at imorgen er det første dag med øvelseskjøring på moped!! Gleder meg super duper masse, og er skikkelig spent på om jeg klarer det på første forsøk eller om jeg må øve masse for å få det til. Jaja kan alltids se om jeg får tid til å oppdatere om hvordan det gikk, fordi imorgen skal jeg også lage en visuell framføring om romersk mytologi sammen med en i klassen, og da vet jeg ikke hvor mye tid det blir til oppdatering...

Men her kommer litt fra dagens deilige grønnsakssuppe:






Noen andre som har spist suppe i det kalde været?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du ville kommentere på bloggen min!