onsdag 16. oktober 2013

En liten puse photoshoot!

Dette er altså mitt søte lille gull, Pius! Han betyr så ufattelig mye for meg, at dere aner ikke! Når jeg er alene hjemme, sitter eller ligger han ved siden av meg når jeg spiser middag. Når jeg skal legge meg og han vet at jeg er hjemme alene hender det ofte at han ligger tett inntil meg hele natte og passer på at jeg er trygg. Jeg tror, eller er ganske sikker på at katter kjenner når du trenger noen ved siden av deg eller om du har vondt noe sted. Det har faktisk hendt flere ganger at hvis jeg har vondt et sted, for eksempel i benet, legger han seg akkurat der det er vondt. Han er min lille engel, og jeg ville ikke byttet han ut mot noe i hele verden!






Noen andre som er like glad i katter som meg?

Hva syntes du om bildene?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du ville kommentere på bloggen min!