tirsdag 15. oktober 2013

Yesterdays outfit!

Dagen igår inneholdt ikke mye spessielt... Dagen begynte med visuelle kunstfag hvor vi ble ferdig med en kunstoppgave "munch by me". Så ble den etterfulgt av trykk og foto. Da fikk jeg vist fram ideen min i portrettoppgaven vi holder på med, og jeg fikk fortsatt med monotypi (trykk). Så hadde vi gym. Vi hadde noe som heter frisbeegolf, noe jeg faktisk tror er det jeg er værst på innen idrett! Og tenk, jeg er dårlig i det meste innen idrett, så derfor var jeg ekstremt dårlig på dette! Haha^^
Fant også ut at vi har en stor samfunnsfagprøve idag, noe jeg hadde heelt glemt av! Så sent igår satt jeg å pugga til klokka var ett... Jaja tror det gikk helt greit^^


Men siden jeg ikke fikk blogget noe igår, viser jeg gårsdagens bilder idag ;-)


Mitt maleri fra "munch by me" oppgaven. ( på orginalmaleriet synes ikke det grå øverst på kjolen..)



Lagde også Taco igår! Er selvfølgelig litt mer enn det som stod på bordet her. Jeg lagde selvfølgelig tacokjøttdeig, kuttet opp agurk og paprika og hadde lefser ved siden av :-) mm.. skikkelig yummy!

Men nå blir det å finne litt stoff om romersk mytologi! Vi blogges!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du ville kommentere på bloggen min!