tirsdag 22. oktober 2013

Dagens mopedutflukt og morgendagens "to do list"

Idag begynte jeg dagen med å ta bussen ned til Eians trafikkskole for å ta moped del 2. Det innebærer 6 timer ute i trafikken, noe som var veldig kaldt, men samtidig veldig gøy! Første gang i trafikken og det var ikke skummelt! På slutten når vi skulle bytte på å kjøre først, sånn at kjørelæreren kunne se hvordan vi kjørte ute i trafikken, gikk helt supert for meg! Han hadde ingenting å klage på, og han syntes faktisk det så ut som at jeg hadde kjørt i trafikken mange ganger før. Er ikke det et komliment, så vet ikke jeg! Må nesten si jeg er et lite naturtalent, men blinkinga mi var ikke alltid på topp fordi blinklyset var litt hardt... men det skjedde bare 2-3 ganger, ellers funka det bra :-)

Og så over til morgen dagen! Imorgen har jeg presentasjon i romersk mytologi sammen med Daniel i klassen. Vi skal ha en visuell fremføring, og vi skal derfor kle oss ut som guder, og ha et liknende underholdningsprogram som "God kveld Norge"! Dette blir sikkert morsomt å se på^^ Haha, har kjøpt inn laken og laga laurbærkranser, så dette MÅ bli bra!

Morgendagens to do list kommer her:


Ja, får også besøk av min søte kjæreste Daniel imorgen! Etter det blir det øving til historieprøve... Har ikke en gang begynt å øve, fordi tida bare har dratt i fra meg...

Men satser på å få blogget et lite innlegg imorgen også, hvis ikke blogges vi så snart jeg får muligheten!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du ville kommentere på bloggen min!