søndag 27. oktober 2013

Innkjøp fra Sverige!

Som jeg nevnte, var jeg i Sverige igår. Der var jeg både i Vestby på Norwegian outlet og på Nordby i Strømstad. Fikk med meg litt fra begge steder, vil dere se hva jeg kjøpte?


Ny genser i merke Kari Traa! Må si at dette var det plagget jeg ble mest fornøyd med! Den er opprinnelig ment for trening, og er laget i 100% merinoull. Men jeg synes den er så fin at jeg kanskje kan bruke den på skolen også? Fra Norwegian outlet.



                    Ny bukse og jakke fra New Yorker, Nordby.


                       Ny topp fra New Yorker.


         Også ny Genser fra New Yorker.

Likte du innkjøpene mine? Lurer du på pris, er det bare å spørre i kommentarfeltet ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du ville kommentere på bloggen min!