søndag 27. oktober 2013

Idé om hvordan du kan piffe opp rommet ditt!

Igår var jeg i Sverige hele dagen sammen med min søte mamma <3. Vi var på shopping i både Vestby og Strømstad, så senere idag kommer det nok noen nye innkjøp!

Men tilbake til overskriften. Sent igår lagde jeg en stor kollage til å sette på veggen min! Jeg synes det er veldig gøy å være kreativ, så dette var noe jeg ville gjøre. Det jeg gjorde var å ta en liten bunke fra alle de gamle bladene mine. Disse bladene er blandt annet Det nye, mag, topp osv.. Jeg lette etter ting som har med mote og inspirasjon å gjøre, og det fant jeg! Så da var det bare fram med saksa, og begynne å klippe.



Før jeg teipet det fast på veggen, la jeg det frem på sengen min. 


Og sånn ble resultatet! 




Hvis du lurer på hvor du får kjøpt farget teip (washi tape), finnes det i de fleste interiør butikker. Du kan også kjøpe det på nett HER, om du ønsker det. Anbefaler å ta en titt innom nettbutikken fjeldborg.no, der er det mange fine interiørskatter om du er interisert!

Vi blogges!

Hva synes du om kollagen min?





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du ville kommentere på bloggen min!