søndag 13. oktober 2013

Litt om meg!

Hei! Jeg er ei jente med navn Frida, og kommer fra den lille koselige byen Sandefjord i Vestfold. Jeg er 17år, og går 2 året på Sandefjord videregåendeskole innen studiespess med formgivningsfag. En stor lidenskap jeg har er foto, og jeg har også trykk og foto som valgfag. Hvis du vil se noen av de bildene jeg har tatt i skolesammenheng, kan du gå inn på skolebloggen min http://fotofrida-trykkogfoto-svgselev.blogspot.no.

Jeg har også blogget på blogg.no tidligere, men ble litt lei. Nå har blogginspirasjonen kommet tilbake, og da ville jeg teste ut blogspot! Her er adressen til min forrige blogg: http://photofridis.blogg.no

Tenkte å slenge med et lite bilde av meg selv:





Jeg har også en katt som blir 4år i november. Han heter Pius, og er halvt abisiner. Han er ikke albino, eller blind for deg som lurer på det, men han er kanskje den mest kosete katten jeg vet om. Tror nok aldri han kan få nok kos, haha^^ (Bildet er redigert i photoshop.)

Dette var litt informasjon om meg , hvis det er noe du lurer på eller har noen forslag til hva jeg kan skrive om skal jeg prøve å få til det. Noen forslag kan f.eks være  bilder av rommet mitt, spørsmålsrunde, sminketips osv. Bare å komme med forslag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du ville kommentere på bloggen min!