søndag 20. oktober 2013

Mitt rom!

Hei, i dag er det middagsselskap og pugging til prøver som står for tur! Vi får besøk av besteforeldre og  søstra og mannen hennes som kommer for litt grønnsakssuppe.
 Idag tenkte jeg også å vise dere rommet mitt! Jeg har et veldig lite rom, men før hadde jeg et veldig stort rom! Så derfor er det ikke plass til så veldig mye på det lille rommet mitt... Har skrivebordet mitt i et annet rom osv.. men det går bra.


Dette er meg idag. 




          Nye gardiner fra Kid.


         Bilde fra Kremmerhuset (149kr)


          Bilde fra Kremmerhuset.


Det jeg liker mest med rommet mitt, må nesten være skapene mine med brooklyn bridge tapet!

Skapene er fra skeidar og tapeten er fra http://www.photowall.com



                     Ciate neglelakk fra Kicks.

         
              Lys fra Lises møbler

                  Lampe fra Ikea
                                         
                                 Hva synes du om rommet mitt?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du ville kommentere på bloggen min!